مزایای کرایولیپولیز و کویتیشن

لاغری با کوتیشن

کرایولیپولیز
کرایولیپولیز یک درمان زیبایی است که برای کاهش چربی‌های موضعی در مناطق مشکل‌ساز بدن استفاده می شود و راهی برای فرم‌دهی بدن در نقاط مختلف است. کرایولیپولیز راهی بسیار مطلوب برای درمان چربی‌های موضعی متراکم است که در نقاط مختلفی از بدن مانند شکم، پهلوها (کناره‌های بدن بین پهلوها و لگن)، بازوها، پشت (به‌خصوص در منطقه سینه بند)، زانو و لگن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش بسیار خوب حدود 2 سانتی‌متر در زیر پوست نفوذ می‌کند و  در درمان و کاهش بافت چربی در مناطق اطراف آن بدون اختلال در دمای طبیعی اپیدرم‌ها بسیار موثر می‌باشد.
با این حال یک درمان خاص برای چاقی نیست بلکه  این تکنیک منجر به کاهش قابل توجه و پایدار چربی موضعی می‌شود؛ اما دارای نتایج مؤثر است و باید با رژیم غذایی نیز ترکیب شود.
مزایای کرایولیپولیز:
یک درمان غیر تهاجمی است
بدون نیاز به بیهوشی
کاهش قابل توجه و پایدار چربی‌های موضعی
درمان بدون درد
بدون زخم بر روی پوست
بدون اثرات جانبی

کویتیشن
کویتشن (به عنوان کویتیشن چربی یا لیپوکویتیشن نیز شناخته می‌شود) یک درمان کاهش چربی بدون درد و غیرتهاجمی است. این روش یک جایگزین واقعی به جای جراحی چاقی است که بدون جراحی و عمل می باشد. این روش درمان پوستی بر اساس امواج اولترا سونیک می‌باشد. اولترا سونیک با فرکانس پایین باعث کاهش و تخلیه چربی‌های سلول‌های زیر پوست می‌شود. یک جلسه درمان می‌تواند 1 تا 1.5 سانتی‌متر چربی در بدن را از بین ببرد بطوریکه 6 تا 12 جلسه درمان در مناطق موضعی 12 سانتی‌متر برجستگی (چربی) را از بین می‌برد. کویتیشن به عنوان مؤثرترین درمان در کاهش سلولیت اثبات شده است.

مزایای کویتیشن
درمان غیر تهاجمی